.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شهيد طوسي از فرزندان قهرمان مازندران بود
دکترمحسن رضايي در آستانه سالگرد سردار شهيد طوسي قائم مقام لشگر 25کربلا گفت: لشگر پر افتخار 25 کربلا در دامن خود قهرمانان سرافراز فراواني را تقديم اسلام و ايران عزيز کرده است و برادر عزيز و بزرگوار شهيد طوسي يکي از اين فرزندان قهرمان مازندران بود که در بنيانگذاري لشگر 25 کربلا سهم مهمي بر عهده داشت

محسن رضايي گفت: لشگر پر افتخار 25 کربلا در دامن خود قهرمانان سرافراز فراواني را تقديم اسلام و ايران عزيز کرده است و برادر عزيز و بزرگوار شهيد طوسي يکي از اين فرزندان قهرمان مازندران بود که در بنيانگذاري لشگر 25 کربلا سهم مهمي بر عهده داشت.
محسن رضايي از فرماندهان دفاع مقدس در آستانه هجدهمين سالگرد شهادت سردارشهيد محمدحسن طوسي قائم مقام فرماندهي لشکر 25 کربلا در گفت و گو با خبرنگار "مهر" در ساري  افزود: لشگر پر افتخار 25 کربلا در دامن خود قهرمانان سرافراز فراواني را تقديم اسلام و ايران عزيز نمود و در بين آنان افرادي وجود دارند که خود از بنيانگذاران اين لشگر بوده و به همين دليل سهم مهمي در افتخار آفريني تمامي فرزندان استان‌هاي مازندران و گلستان را از آن خود کرده است .

فرمانده سابق سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: برادر عزيز و بزرگوار شهيد طوسي يکي از اين فرزندان قهرمان مازندران است که در بنيان گذاري لشگر 25 کربلا سهم مهمي بر عهده داشت و در مسئوليت‌ هاي مهمي همچون اطلاعات و فرماندهي و امور ستادي از خود شايستگي ‌هاي فراواني را به ثبت رساند.

دبير مجمع تشخيص مصلحت نظام افزود: شهيد طوسي چهره محجوب و خستگي ناپذير با شجاعت بي‌ نظيري که در خود داشت و تمامي اين سرمايه ‌بزرگ معنوي را تقديم اسلام و ملت بزرگ ايران نمود.

گفتني است هجدهمين سالگرد شهادت سردار سر لشگر شهيد طوسي  پنجشنبه 17فروردين 85 در زادگاه آن شهيد والامقام واقع در شهرستان نکا برگزار مي گردد.

خانواده شهيد طوسي سه شهيد با نامهاي محمد حسن، محمد حسين و محمد ابراهيم را تقديم انقلاب اسلامي کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.